W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników Urzędu Miejskiego w Zabrzu na czas przejściowy od poniedziałku 16 marca br. zostaną skrócone godziny pracy Urzędu do godz. 15.30.
Dla wszystkich Klientów Urzędu została uruchomiona specjalna infolinia pod numerem telefonu: 32 37 33 499.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy o wykonanie telefonu i zasięgnięcie informacji, czy sprawa wymaga osobistego stawiennictwa, czy może zostać załatwiona drogą telefoniczną lub elektroniczną. Szczegółowe informacje o sprawach, które można załatwić elektronicznie znajdują się pod adresem: www.bip.um.zabrze.pl w zakładce „Urząd Miejski” -> „Elektroniczna skrzynka podawcza”.
Jeśli sprawa musi być załatwiona osobiście, poprzez infolinię zostanie umówiony jak najszybszy termin i miejsce spotkania z urzędnikiem.
Pisma będzie można składać w trzech wyznaczonych do tego miejscach:
- budynek przy ul. Wolności 286 – Sala Obsługi Klienta;
- budynek przy ul. Powstańców Śląskich 5-7 – Punkt Obsługi Klienta;
- budynek przy ul. Religi 1 – kancelaria.
Jednocześnie informujemy, że Punkt Obsługi Klienta funkcjonujący w Centrum Handlowym M1 od 13 marca br. będzie nieczynny.