Zabrzańska Straż Miejska po raz kolejny uruchamia nabór kandydatów na aplikantów. Termin składania dokumentów upływa 18 listopada.
Sumienność, opanowanie, odporność na stres, bezstronność czy zdolności analityczne – tych i wielu innych cech poszukuje zabrzańska Straż Miejska u kandydatów na stanowisko aplikanta (docelowo starszego inspektora). Jednostka dysponuje dwoma wakatami, a pracodawca kusi dodatkowym wynagrodzeniem rocznym tzw. ,,13-tką”, premią uznaniową oraz elastycznym systemem czasu pracy.
Straż Miejska w Zabrzu poszukuje dwóch nowych aplikantów
Czego jeszcze wymaga zabrzańska jednostka od kandydatów na ww. stanowisko? Oprócz polskiego obywatelstwa i ukończonych 21 lat również korzystania w pełni z praw publicznych, niekaralności, uregulowanego stosunku do służby wojskowej, dobrego zdrowia czy wykształcenia średniego (choć pożądane są ukończone studia na kierunkach: prawo, administracja lub resocjalizacja).
Wymagania konieczne do pracy w SM Zabrze:
- obywatelstwo polskie
- ukończone 21 lat
- korzystanie w pełni z praw publicznych
- wykształcenie m.in. średnie
- nienaganna opinia
- sprawność fizyczna i psychiczna
- niekaralność sądowa
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
Wymagania dodatkowe:
- ukończony kurs podstawowy strażników gminnych (miejskich)
- licencja pracownika ochrony
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, resocjalizacja)
- prawo jazdy
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość sztuk walk
- znajomość języków obcych
- znajomość aktów prawnych jak ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372), Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021, poz. 1763), Ustawa z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2019, poz. 2418), Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu obserwowania i rejestrowania przy użyciu środków technicznych obrazu zdarzeń w miejscach publicznych przez straż gminną (miejską) (Dz. U. z 2009, nr 220, poz. 1720), Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wykonywania niektórych czynności przez strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. 2019 poz. 2484)
Warunki pracy i płacy:
- zatrudnienie nastąpi na stanowisko adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji posiadanych przez kandydata
- elastyczny czas pracy, średnio 40 godzin w 5-dniowym tygodniu pracy
- konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze
- dodatek za staż pracy
- premia uznaniowa
- dopłaty do godzin nocnych/nadliczbowych
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-tka”
- możliwość dalszych awansów
- bezpłatne szkolenia
- świadczenia socjalne
- preferencyjne ubezpieczenia grupowe
- atrakcyjne warunki dofinansowania z funduszu socjalnego
Aby ubiegać się o pracę w zabrzańskiej Straży Miejskiej należy złożyć:
- kwestionariusz personalny (dostępny na stronie internetowej SM i w siedzibie jednostki w Zabrzu przy ul. Stalmacha 9),
- klauzulę informacyjną,
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje (kopie dyplomów uczelni wyższych, certyfikatów i zaświadczeń ukończenia kursów językowych, komputerowych i innych),
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające, że kandydat może uczestniczyć w testach sprawnościowych,
- kserokopia książeczki wojskowej (kopia pierwszej strony stwierdzającej tożsamość i nr książeczki oraz strony poświadczającej uregulowanie stosunku do służby wojskowej),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie wskazujące termin, w którym kandydat może podjąć pracę.
Oryginały dokumentów należy przedłożyć do wglądu komisji w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty prosimy składać osobiście w sekretariacie Straży Miejskiej w Zabrzu przy ul. Stalmacha 9 (I piętro budynku) w terminie do 18 listopada 2022 roku, w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem „nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze strażnik miejski – aplikant” - informuje Straż Miejska w Zabrzu.