Uwaga! Ważne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Zabrzu
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników Urzędu Miejskiego w Zabrzu na czas przejściowy od poniedziałku 16 marca br. zostaną skrócone godziny pracy Urzędu do godz. 15.30.
Dla wszystkich Klientów Urzędu została uruchomiona specjalna infolinia pod numerem telefonu: 32 37 33 499.
Przed wizytą w Urzędzie prosimy o wykonanie telefonu i zasięgnięcie informacji, czy sprawa wymaga osobistego stawiennictwa, czy może zostać załatwiona drogą telefoniczną lub elektroniczną. Szczegółowe informacje o sprawach, które można załatwić elektronicznie znajdują się pod adresem: www.bip.um.zabrze.pl w zakładce „Urząd Miejski” -> „Elektroniczna skrzynka podawcza”.
Jeśli sprawa musi być załatwiona osobiście, poprzez infolinię zostanie umówiony jak najszybszy termin i miejsce spotkania z urzędnikiem.
Pisma będzie można składać w trzech wyznaczonych do tego miejscach:
– budynek przy ul. Wolności 286 – Sala Obsługi Klienta;
– budynek przy ul. Powstańców Śląskich 5-7 – Punkt Obsługi Klienta;
– budynek przy ul. Religi 1 – kancelaria.
Jednocześnie informujemy, że Punkt Obsługi Klienta funkcjonujący w Centrum Handlowym M1 od 13 marca br. będzie nieczynny.



![Zabrze podsumowało Światowy Tydzień Przedsiębiorczości – młodzież inspiruje do działania [FOTO]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2025/12/597912702_1285485533604353_738715569458332157_n.jpg)

![Brutalne zabójstwo w Zabrzu! 33-latek zamordował partnerkę, zadając jej ciosy nożem! [FILM]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2025/12/64-912425.jpg)













Komentarze (5) DODAJ