E-doręczenia dla przedsiębiorców od 2025 roku
Od 1 stycznia 2025 roku niektórzy przedsiębiorcy muszą mieć adres do e-Doręczeń. Ten termin dotyczy też większości podmiotów publicznych i przedstawicieli zawodów zaufania publicznego (adwokat, radca prawny, doradca podatkowy, notariusz).
Co to są e-Doręczenia?
e-Doręczenia to usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która umożliwia wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznie, ze skutkiem równoważnym z listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Docelowo usługa e-Doręczeń zastąpi tradycyjną, papierową korespondencję urzędową, a także korespondencję przez ePUAP.
Jak założyć adres do e-Doręczeń?
Zakładając adres do e-Doręczeń dla swojej firmy tym samym wskazujesz ten adres jako adres do korespondencji urzędowej. Wpisanie adresu do e-Doręczeń do bazy adresów elektronicznych oznacza, że urzędy korzystające z e-Doręczeń będą przesyłały korespondencję twojej firmie wyłącznie elektronicznie.
Szczegóły dotyczące założenia skrzynki do e-doręczeń oraz harmonogram wdrożenia w linkach poniżej:








![Zabrzański Militarny Mikołaj 2025 [FOTORELACJA]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2025/12/967670.informacja.jpg)










Dodaj komentarz