Wiadomości z Zabrza

Tworzenie wizerunku marki w sieci

  • Dodano: 2016-11-26 08:00, aktualizacja: 2016-11-26 08:06

80% polskich internautów przyznaje, że szuka w Internecie informacji na temat różnych firm oraz proponowanych przez nie usług bądź produktów. Dodatkowo 40% użytkowników sieci wskazuje, że pod wpływem informacji znalezionych na forach lub stronach internetowych różnych marek zmieniło swoją opinię o firmie lub decyzję zakupową (źródło: https://freshmail.pl/blog/skuteczna-reklama-i-marketing-internetowy-kompletne-vademecum-dla-firm/).

Internet narzędziem marketingu

Nawyki polskich internautów sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz większaą wagę przykładają do prowadzenia kampanii marketingowych w sieci. Dzięki nim łatwiej jest dotrzeć do grupy docelowej oraz zaprezentować jej produkty w interesujący dla niej sposób. Internet ułatwia również tworzenie wartości dodanych, które są najistotniejszym czynnikiem wpływającym na wybór produktów konkurencyjnych i zwiększającym przywiązanie do określonych marek.

Strategie marketingu internetowego są różne. William Holeksa z agencji Internetum oferuje między innymi: PCC, SEO, promocję w mediach społecznościowych, mailing oraz kompleksowy PR. To, które z narzędzi wybierze marka, zależy tylko od jej budżetu oraz sposobu, w jaki chce dotrzeć do klientów. Agencja https://www.internetum.com/marketing/ zdobyła ogromne doświadczenie na rynku brytyjskim i obecnie wykorzystuje je na rynkach zagranicznych, dzięki czemu można mieć pewność, że jej działania marketingowe przyniosą oczekiwany skutek. Co więcej, Internetum wyróżnia się nieszablonowymi działaniami, które pozwalają wypromować nawet produkty niszowe, kierowane do wąskiego, specyficznego grona klientów.

Strategia dopasowana do grupy docelowej

Specyfiką marketingu jest dopasowanie formy promocji marki do potrzeb i preferencji grupy docelowej. Nawet gdy przedsiębiorstwo chciałoby promować się jedynie poprzez mailing, agencja może zaproponować mu zupełnie inną formę reklamy, na przykład prowadzenie funpage’a w mediach społecznościowych. Może się okazać, że grupa klientów, do której kierowane są produkty, sporadycznie odczytuje maile, podczas gdy odwiedza swoje profile w social media nawet kilka razy dziennie. Doświadczone agencje potrafią sprofilować potencjalnego odbiorcę marki i wskazać, w jaki sposób najefektywniej komunikować się z nim. Odpowiednio przygotowane działania pozwolą stworzyć pożądany wizerunek marki w Internecie, co przełoży się na zwiększenie zysków firmy. Dodatkowo zagwarantuje przewagę nad konkurencją i pozwoli zażegnać ewentualne kryzysy wizerunkowe.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.