Wiadomości z Zabrza

Torby reklamowe - współczesny lider na rynku opakowań

  • Dodano: 2018-11-14 14:00, aktualizacja: 2018-11-19 12:50

W obecnym czasie, branża specjalizująca się produkcją toreb reklamowych, to profesjonalny sektor przedsiębiorstw oferujących produkty najwyższej jakości, ukierunkowanych na klienta biznesowego i indywidualnego. W dobie gdy klient dysponuje dostępem do producentów na całym świecie, produkcja opakowań, to bardzo konkurencyjna dziedzina wymagająca urozmaiconej oferty.

Rodzaje toreb reklamowych

Najczęściej oferowane produkty przez producentów toreb reklamowych, to (na podstawie oferty https://gadzety-reklamowe.com/section2/18-Torby_na_zakupy-1.html):
• torby papierowe laminowane,
• torby papierowe nielaminowane,
• torby papierowe eko,
• torby ozdobne,
• torby foliowe,
• torby bawełniane,
• torby z juty.

Oferowane torby reklamowe różnią się pod względem wykonania, jakości oraz zastosowanych materiałów produkcyjnych. W zależności od przeznaczenia stosowane są m.in. uchwyty płaskie, skręcane, sznurkowe lub bawełniane. Dno toreb papierowych w wybranych modelach jest usztywnione, a zastosowany papier wytrzymały na obciążenia (do max. 15 kg). Coraz większą popularnością cieszą się torby bawełniane, które charakteryzują się dużą funkcjonalnością (m.in. odpornością na wilgoć, lekkością i łatwością przechowywania) oraz wytrzymałością. Najważniejszą cechą toreb reklamowych jest ich biodegradowalność oraz możliwość ponownego wykorzystania. Ekologia wymusza również, aby torby foliowe były produkowane z materiałów o przyspieszonym rozkładzie. Obecnie wszystkie dostępne na rynku torby reklamowe są przyjazne dla środowiska.

System produkcyjny opakowań, umożliwia klientowi w sposób elastyczny dobrać parametry zamawianych przez siebie toreb reklamowych w zakresie rozmiaru (najczęściej oferowane rozmiary to: S, M, L, XL oraz XXL lub rozmiar na zamówienie), gramatury papieru, uszlachetnienia w postaci laminacji, lakierowania lub złocenia oraz rodzaju uchwytu. Ponadto, w przypadku klientów biznesowych najistotniejszym elementem jest nadruk reklamowy.

Wizerunek Twój i Twojej firmy
Obecnie torba reklamowa spełnia bardzo istotną funkcję w kwestii promocyjnej. Dobrze skomponowane parametry techniczne, tj. kształt, kolor, jakość zastosowanego materiału produkcyjnego oraz nadruk reklamowy, składające się na ogólny wygląd torby reklamowej, umożliwiają w istotny sposób wspierać działania promocyjne, ważne dla budowania wizerunku firmy. Torba reklamowa świadczy o jakości produktu, który się w niej znajduje. Inwestycja w torby reklamowe wykonane z materiałów najwyższej jakości, dodatkowo uszlachetnione (laminowaniem, lakierowaniem, tłoczeniem lub złoceniem), jest działaniem marketingowym, mającym na celu ukazanie silnej pozycji firmy na rynku biznesowym.

Producenci toreb reklamowych sprzyjają również klientom indywidualnym, którzy mogą dostosować detaliczne zamówienie według własnych potrzeb, np. zamówić zaprojektowaną przez siebie torbę, uszlachetnioną m.in. tłoczeniem lub złoceniem oraz z wyjątkowym nadrukiem. Taka torba sprawi, że wręczony prezent będzie wyjątkowy.

Produkcja toreb reklamowych jest prężnie działającą branżą, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów nieprzerwanie rozwija się, poprzez wdrażanie nowatorskich metod produkcyjnych.

Ania, 071.PL

Komentarze (1)    dodaj »

  • Joanna

    Fajną firmę produkującą torby na remadaysach spotkałam. Już raz od nich zamawiałam i wszytko w porządku było. Ciekawe czy w przyszłym roku będą się znowu w Nadarzynie na targach wystawiać

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.