Wiadomości z Zabrza

Gadżety reklamowe dla wymagających - postaw na jakość

  • Dodano: 2021-06-18 08:15, aktualizacja: 2021-06-28 13:50

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba nikogo przekonywać. Ale warto pójść o krok dalej - jest nie tylko dźwignią handlu, lecz "być albo nie być" dla firmy, która oferuje konkretne produkty lub usługi. Bez reklamy stajesz się po prostu niewidoczny. Gadżety reklamowe pomogą ci to zmienić i sprawić, byś zapadł w pamięć klienta / partnera biznesowego.

1. Gadżety reklamowe: czy to się opłaca?

2. Parasole reklamowe z nadrukiem - idealny prezent biznesowy

W marketingu sięga się po coraz nowocześniejsze rozwiązania. Są jednak pewne tradycyjne, sprawdzone metody, które od lat wyróżniają się dużą skutecznością. Bez wątpienia możemy do nich zaliczyć gadżety reklamowe, w tym parasole reklamowe z nadrukiem. Jeśli zastanawiasz się, czy taka inwestycja się opłaca, podpowiadamy.

1. Gadżety reklamowe: czy to się opłaca?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy warto inwestować w gadżety reklamowe. I słusznie, ponieważ każdy wydatek firmy powinien być przemyślany. Możemy wymienić przynajmniej kilka powodów, dla których warto poczynić tenże wydatek.

Po pierwsze, gadżety reklamowe nadal są jednym z najskuteczniejszych sposobów na promowanie firmy. Gdy wręczasz je klientom, wywołujesz u nich pozytywne emocje i kształtujesz odpowiedni wizerunek przedsiębiorstwa. Być może brzmi to banalnie, ale ma ogromne znaczenie w świecie, w którym nachalna reklama odgrywa wiodącą rolę, a produkt / usługa, zamiast wzbudzać ciepłe uczucia, wzbudza raczej poirytowanie.

gadżety reklamowe nie są nachalnym sposobem reklamowania się. Warto je wręczać szczególnie podczas targów, różnego rodzaju spotkań czy z konkretnej okazji, np. w okresie przedświątecznym.

Warto jednak podkreślić, że gadżety reklamowe są inwestycją długoterminową, która będzie sukcesywnie pracować na wizerunek i pozycję firmy na rynku, ale nie przyniesie natychmiastowych rezultatów. Pamiętaj jednak, by zainwestować w gadżety wysokiej jakości, takie jak gadżety reklamowe Promoteca. Tylko inwestycja w solidne i trwałe gadżety będzie działać na korzyść firmy.

2. Parasole reklamowe z nadrukiem - idealny prezent biznesowy

Smycze, długopisy, kubki - takich gadżetów z pewnością widziałeś już wiele, ponieważ to one należą do najbardziej popularnych. Warto jednak wspomnieć o mniej sztampowych gadżetach, jak parasole reklamowe z nadrukiem. To pomysł na praktyczny, a zarazem bardzo stylowy przedmiot promocyjny. Jeśli zostaną odpowiednio zaprojektowane, będą "pracować" dla konkretnej firmy niczym "ruchomy bilbord". I to taki, po który klient / potencjalny klient będzie często sięgał, stając się ambasadorem naszej marki.

W naszym kraju parasol jest wyjątkowo potrzebnym gadżetem, a biorąc pod uwagę, jak wiele z nich jest kiepskiej jakości, stwarza to dodatkowe pole do popisu. Solidny, ładny parasol z widocznym logo firmy, z pewnością wywoła dobre skojarzenia.

Jeśli interesują cię parasole reklamowe z nadrukiem w przystępnej cenie, zajrzyj na stronę Promoteca. Znajdziesz tam szeroką gamę stylów parasoli reklamowych, w tym tradycyjne parasole automatyczne, ale też ciekawą alternatywę, czyli odwracane projekty.

Oczywiście w roli nośnika reklamy świetnie sprawdzą się także mniejsze, popularne gadżety. Pamiętaj jednak, by zadbać nie tylko o ich jakość, lecz i wygląd. Gadżety reklamowe powinny być gustowne oraz spójne z charakterem firmy. Zwróć uwagę na kolorystkę, logotyp, krój pisma, symbole dekoracyjne.

Skup się na tym, by klient, otrzymując dany gadżet reklamowy, wyrobił sobie dobre zdanie na temat twojej firmy.

Komentarze (1)    dodaj »

  • Monia

    Może i jestem wymagająca jeśli chodzi o jakość, ale jak za coś płacę to wymagam. Gadżety zamawiam ze spiroprint.pl już od dobrych kilku miesięcy. Ani razu nie było sytuacji, żebym była niezadowolona z ich usług czy jakości.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.