Prezydent miasta Zabrze poinformował o rozpoczęciu prac nad sporządzeniem planu ogólnego miasta.
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Zabrze o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego
Od 19 września do 29 listopada 2024 roku, każdy zainteresowany mieszkańcy mogą złożyć swoje wnioski, które będą miały wpływ na kształtowanie przyszłości przestrzennej Zabrza.
Jak złożyć wniosek?
Wnioski można składać na kilka sposobów:
- Elektronicznie – za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
- Elektronicznie – wysyłając mail na adres: planogolny@um.zabrze.pl
- W formie papierowej – przesyłając dokumenty na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, Kancelaria Ogólna, 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śl. 5-7.
- Osobiście – w sekretariacie Biura Planowania Przestrzennego lub w Punkcie Obsługi Klienta.
Ważne terminy i dokumenty
Złożenie wniosku jest możliwe do 29 listopada 2024 r.. Wzór formularza, na którym należy składać wnioski, został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. i można go pobrać ze strony: formularz wniosku.
Warto pamiętać, że każdy wniosek może mieć wpływ na przyszły rozwój przestrzenny Zabrza, dlatego mieszkańcy miasta mają szansę włączyć się w proces planowania.