Wiadomości z Zabrza

Jak pomyślnie handlować w Internecie?

  • Dodano: 2019-05-31 15:45

Handel w Internecie kwitnie w dzisiejszych czasach. Trudno się temu dziwić, skoro na portalach aukcyjnych można znaleźć więcej atrakcyjnych rzeczy niż w zwykłym sklepie. Ludzie masowo korzystają z dobrodziejstw oferowanych im przez mniejszych lub większych przedsiębiorców wystawiających swoje produkty na Allegro. Jeśli samemu jest się przedsiębiorcą, szybko można zdać sobie sprawę, że Allegro poniekąd zastępuje sklep internetowy dla osoby, która nie ma jeszcze własnej strony tego typu. Jeśli chcemy wywiązywać się z wszystkich obowiązków wobec klientów, najlepiej, żebyśmy wybrali opcję pozwalającą nam w łatwy i szybki sposób dostarczyć paczkę do rąk własnych osoby, która od nas kupuje. Im szybciej do tego dojdzie, tym bardziej sympatyczny komentarz otrzymamy.

24Kurier - najszybsza i najskuteczniejsza dostawa

Allegro i InPost postanowiły stworzyć opcję dostawy, która nosi nazwę „24Kurier”. Dzięki niej możemy wysłać niewielki pakunek (o sumie boków nie większej niż 160 cm i ważący od 10 do 30 kilogramów) prosto do naszego klienta. Ta opcja dostawy szczególnie polecana jest dla właścicieli małych księgarni i antykwariatów, którzy w ten sposób mogą sprzedawać swoje książki. Z opcji 24Kurier skorzystać mogą ci, których cena wysyłki nie wynosi więcej niż 10,90 złotych netto.

Dzięki opcji Allegro 24Kurier klient zawsze będzie miał opcję bezpłatnej wysyłki. W handlu internetowej zasady rękojmi działają nieco inaczej: kupujący mają prawo do zwrotu w ciągu 14 dni, jeśli produkt im nie odpowiada. Dzięki temu, że naszym wyborem stał się tańszy kurier, nie będziemy stratni.

Kurier znajdzie się u klienta w mgnieniu oka

Zalety Kuriera24 są nawet większe. Przede wszystkim paczka dociera do klienta nawet w ciągu jednego dnia roboczego. Przesyłki odbierane są wprost z siedziby naszej firmy: nie musimy ich wsadzać do paczkomatów ani wieźć do punktów odbioru.

Ale to nie wszystko. Mamy pełną kontrolę nad statusem przesyłek, toteż doskonale wiemy, kiedy znajdą się w miejscu przeznaczenia. W razie wystąpienia jakichś trudności zawsze możemy poinformować klienta, że zdajemy sobie sprawę z trudności. Poza tym, wiemy też, kiedy paczka dotrze i możemy poprosić o komentarz. Klienci bywają bowiem zapominalscy, a dobra opinia na Allegro jest warta bardzo wiele. Poza tym kupujący również chcą wiedzieć, co dzieje się z ich paczką. Umożliwia to wyszukiwarka kurierów.

Możemy zdecydować się również na zaproponowanie naszym klientom przesyłki pobraniowej. To dobre rozwiązanie dla osób, które otrzymują wypłatę w gotówce lub po prostu preferują transakcje gotówkowe.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.