Decyzje podatkowe z dostawą do domu

Czas czytania: 1 min.

Pierwszy kwartał to czas tradycyjnych rozliczeń podatkowych. Rozpoczęcie doręczania mieszkańcom decyzji ustalających wysokość podatków lokalnych (podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny) rozpoczęło się w naszym mieście 2 lutego i potrwa do 2 marca.

 

Rozpoczęcie rozliczeń podatkowych w Zabrzu

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Zabrzu roznoszą decyzje w sprawie podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego. Doręczenia odbywają się od poniedziałku do soboty do godz. 19.30.

Każdy inkasent powołany uchwałą Rady Miasta Zabrze nr LXXVII/1014/24 z 15 stycznia 2024 r. posiada upoważnienie Prezydenta Miasta Zabrze, które można zweryfikować.

Każda decyzja zawiera indywidualny numer rachunku bankowego, na który można dokonać wpłaty m.in. za pośrednictwem: aplikacji mObywatel, platformy eBOK, lub tradycyjnie w kasie Urzędu.

Decyzje przeznaczone są dla wszystkich osób fizycznych będących podatnikami. Gdy nieruchomość objęta jest współwłasnością, każdy ze współwłaścicieli dostanie swój egzemplarz decyzji. Wskazany w niej podatek jest ustalony w jednej kwocie dla wszystkich współwłaścicieli, a nie odrębnie dla każdego z nich.

Justyna Romanczyk
Źródło: UM Zabrze

Komentarze (2) DODAJ

Ja bym zapłacił za list polecony ,żeby taką informację bezpiecznie odebrać od listonosza lub z poczty .Okaże się za jakiś czas ,że oszukano kilkanaście starszych osób.
niko
Bardzo fajnie. Proszę się jeszcze zainteresować ile ten inkasent dostaje za doręczenie 1 decyzji... . Polecam. Polecam również porównać stawkę do ościennych miejscowości.
roman

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe