Wiadomości z Zabrza

Czy kubki reklamowe to dobry sposób na reklamę firmy?

  • Dodano: 2024-04-16 14:15

Planujesz kampanię promocyjną i poszukujesz gadżetów, które rzeczywiście zwiększą widoczność Twojej marki, pomogą pozytywnie się wyróżnić i zachęcić klientów do zakupu oferowanych produktów lub zamówienia świadczonych usług? Dużą popularnością cieszą się kubki z logo. Czy rzeczywiście są one jednak dobrym pomysłem na reklamę firmy? Poznaj ich zalety. Dowiedz się, jak oraz kiedy je wykorzystać, oraz jakie przynoszą korzyści.

Dlaczego warto zainwestować w kubki reklamowe?

Obecnie nawet najlepsza oferta ma niewielkie szanse, aby szybko znaleźć odbiorców. Dobrze zaprojektowana kampania reklamowa jest konieczna, aby nie zginąć na tle wciąż rosnącej konkurencji. Wybranie grupy docelowej, kanałów, którymi można najszybciej do niej dotrzeć oraz przygotowanie komunikatów napisanych językiem dopasowanym do odbiorcy to pierwszy element każdej strategii marketingowej.

Warto również wybrać gadżety, które staną się sprawdzonym pomysłem nie tylko na przyciągnięcie uwagi, ale także na budowanie grupy stałych odbiorców i zwiększanie ich lojalności. Komunikacja w mediach społecznościowych i inne działania marketingowe w internecie zawsze warto uzupełniać o reklamę zewnętrzną. Fizyczne upominki są sprawdzonym pomysłem na to, aby dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych klientów i stworzyć wrażenie, że firma jest blisko nich.

Kubki reklamowe doskonale sprawdzą się w tej roli. Ich zaletą jest duża uniwersalność, co daje ogromne możliwości wykorzystania takich upominków w kampaniach promocyjnych. Logo naniesione na przedmiot codziennego użytku sprawi, że obdarowane w ten sposób osoby na pewno nie zapomną o Twojej marce. W ten sposób szybko utrwalisz wizerunek swojego przedsiębiorstwa w oczach odbiorców.

Praktyczny charakter

Ogromną zaletą kubków z nadrukiem jest ich praktyczny charakter. Możesz wręczać je zarówno osobom indywidualnym, jak i partnerom biznesowym. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że taki gadżet nie zostanie zapomniany jak ulotki czy broszurki, które tuż po przeczytaniu mogą po prostu trafić do kosza. Kolejny kubek zawsze okaże się przydatny. Doskonale sprawdza się do parzenia gorących napojów (ulubiona kawa lub herbata), podawania soków owocowych i warzywnych oraz koktajli.

Gdy zadbasz nie tylko o naniesienie na ceramikę swojego firmowego logo, ale także ciekawy design całego projektu, istnieje duża szansa, że może stać się on jednym z ulubionych elementów towarzyszących np. podczas codziennego śniadania czy przerwy na kawę. To wzbudzi pozytywne skojarzenia, które przełożą się na zainteresowanie Twoją ofertą.

Obdarowane firmy chętnie położą takie gadżety w pomieszczeniu socjalnym, aby pracownicy mogli z nich swobodnie korzystać. W ten sposób Twoja reklama ma szansę dotrzeć nie tylko do zatrudnionego zespołu, ale także wielu osób z zewnątrz odwiedzających przedsiębiorstwo.

Zwiększenie prestiżu marki

Personalizowane kubki mają ogromny potencjał marketingowy. Dobierz wysokiej jakości ceramikę, która będzie solidna i zadbaj o ciekawy projekt graficzny, a Twój przekaz reklamowy pomoże Ci zwiększyć prestiż swojej marki. Eleganckie gadżety z nadrukiem robią dobre wrażenie. Zwiększają widoczność, a to sprawi, że Twój brand będzie odbierany jako znaczący na rynku. Możesz zdecydować się na różne formy nadruków lub grawerowanie, aby zyskać trwały i estetyczny efekt.

Bogate możliwości personalizacji

Pamiętaj, że upominek reklamowy stanowi Twoją wizytówkę, dlatego nigdy nie idź na kompromisy. Wybierz wysoką jakość i precyzję wykonania, aby sprawić na odbiorcach doskonałe pierwsze wrażenie.

Nadruki możesz zamówić np. w firmie Mart Ceramic (https://mart.com.pl/). W jej katalogu znajdziesz bardzo duży wybór ceramiki reklamowej w różnych kształtach, pojemnościach i kolorach. To pozwoli Ci dobrać akcesoria idealnie dopasowane do swojej identyfikacji wizualnej oraz własnego pomysłu na perfekcyjną reklamę.

Logotyp oraz inne grafiki możesz nanieść za pomocą druku bezpośredniego, kalkomanii ceramicznej lub organicznej czy grawerowania (efekt wklęsłego zdobienia). Ciekawą opcją jest możliwość malowania kubków wybranym kolorem z palety Pantone, pomalowanie farbą ich górnej krawędzi, opcja tablicowa (nadruki, po których można pisać kredą) oraz magic print, czyli czarna warstwa ozdobna zmieniająca kolor pod wpływem temperatury.

Sposób na budowanie lojalności

Gadżety mają nie tylko zwiększać widoczność marki na rynku czy promować nowe usługi lub wprowadzane właśnie produkty. Kubki reklamowe z logo doskonale sprawdzają się także jako prezenty pomagające budować lojalność dotychczasowych klientów, kontrahentów, współpracowników oraz pracowników. Możesz wykorzystać je jako upominki okolicznościowe – np. świąteczne czy z okazji firmowego jubileuszu. Mogą stać się także formą podziękowania za udaną współpracę lub podpisany kontrakt czy pamiątką udziału w konferencji. Często trafiają do paczek przygotowywanych dla pracowników.

Każdy podarek jest odbierany jako miły gest, dlatego na pewno zostanie doceniony przez obdarowane osoby lub firmy. To zwiększa lojalność, a jak wiadomo, koszt zdobycia nowego klienta zawsze jest o wiele wyższy, niż skuteczne utrzymanie grupy stałych odbiorców.

Możliwość dopasowania do różnych okazji

Uniwersalność firmowych kubków polega przede wszystkim na możliwości nanoszenia na nie różnych nadruków. Do promocji wizerunku świetnie sprawdzą się podstawowe wersje z logo brandu. Możesz jednak przygotowywać także bardziej indywidualne projekty, a dostępną przestrzeń wykorzystać np. na reklamę swoich najnowszych produktów, poinformowanie o promocji czy organizowanym wydarzeniu. W ten sposób zyskasz gadżety idealne do rozdawania podczas zakrojonych na szeroką skalę eventów, branżowych targów, konferencji i sympozjów, szkoleń oraz innych spotkań.

Zaplanuj kampanię reklamową z wykorzystaniem kubków

Koszt wykonania kubków jest niewielki (np. w porównaniu do kampanii radiowych czy telewizyjnych), a korzyści, które może przynieść Twojej firmie, są ogromne. Tego rodzaju gadżety bez problemu dopasujesz do specyfiki każdego biznesu handlowego oraz usługowego. Świetnie sprawdzą się niezależnie od branży, w której działasz.

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.