Wiadomości z Zabrza

Efektywna reklama firmy? Słodycze reklamowe!

  • Dodano: 2019-05-20 11:45

Gadżet reklamowy odgrywa dużą rolę w marketingu wielu firm. Jest to nieodłączny element kształtowania jej wizerunku. Co wybrać, aby promocja firmy nie była zbyt nachalna, ale jednak podkreślała indywidualne podejście do każdego klienta?

Kubek, pendrive, czy etui na telefon?

Rynek gadżetów reklamowych jest ogromny. Jeszcze jakiś czas temu właściciel firmy chcąc obdarować czymś swoich potencjalnych kontrahentów mógł wybrać jedynie długopis, notes lub nieśmiertelny gadżet – kubek. Dziś ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia. Agencje reklamowe prześcigają się w wymyślaniu wciąż to nowych rozwiązań wśród których można znaleźć m.in. pendrive'y, bidony na wodę, mini głośniki bluetooth, czy etui na telefon. Cukiernie natomiast proponują... słodycze reklamowe!

Postaw na słodycze reklamowe!

Podstawą dobrej reklamy jest wywołanie w odbiorcy pozytywnego skojarzenia. Każdy lubi słodkości. Kosztowanie pysznego ciasteczka, czy lekkiej jak mgiełka tartaletki doskonale od razu wywołuje uśmiech na twarzy. „Ciasto nie idzie do brzucha, tylko do serducha” – i jest to prawda! Dodatkowo wszyscy lubią dzielić się słodkościami, dzięki czemu słodycze reklamowe mogą być najprostszą i jedną z mniej kosztownych form promocji. Słodkości wpływają pozytywnie na nastrój i każdy właściciel firmy chciałby, aby dokładnie takie same uczucia żywił do jego produktu potencjalny klient.

Ogrom słodkich możliwości

Słodycze reklamowe to niezwykle subtelna, uniwersalna i niezobowiązująca forma promocji. Specjalizujące się w tego typu rozwiązaniach firmy i cukiernie mogą przygotować słodycze o dowolnym kształcie, rozmiarze i smaku, często również według indywidualnych potrzeb zamawiającego. Ciasteczka, babeczki, muffinki, czy tartaletki mogą być utrzymane w odpowiedniej kolorystyce lub zawierać wybrany logotyp, bądź nadruk. Nie jest to promocja tak nachalna, jak reklamy w mediach, czy rozdawane na ulicy ulotki, a jednocześnie daje ogromne możliwości wykorzystania. Słodycze reklamowe mogą być eksponowane podczas spotkań biznesowych, konferencji, branżowych targów, czy po prostu w recepcji siedziby firmy lub dodawane do przekazywanych przez przedstawicieli handlowych ofert. Słodycze reklamowe mogą być także doskonałym upominkiem z okazji świąt, ślubu, czy narodzin dziecka. Słodkie gadżety reklamowe to niepowtarzalne produkty, które sprawią, że klient na długo zapamięta firmę.


Źródło: Artykuł sponsorowany.

Dodaj komentarz

W związku z nadchodzącą ciszą wyborczą, możliwość komentowania artykułów na naszej stronie zostanie tymczasowo zablokowana.
Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do powrotu do dyskusji po zakończeniu ciszy wyborczej.