Wiadomości z Zabrza

Skuteczna reklama - jak ją stworzyć?

  • Dodano: 2019-10-14 15:00, aktualizacja: 2020-06-02 09:59

Witaj! Skoro odwiedziłeś naszą witrynę, na bank szukasz dobrej reklamy dla Twojej firmy!

Świetnie trafiłeś! Każdy dobry sprzedawca wie, że dobra reklama to 75% sukcesu! Psychologia reklamy i jej ekspozycja w odpowiednim miejscu jest naszą specjalnością. Przy pomocy specjalistycznych narzędzi tworzymy skuteczne przekazy promocyjne. Może nie powinienem zdradzać Ci tajników współczesnej reklamy, ale wiedz, że głęboko wierzymy w psychologię i to jej przypisujemy szereg sukcesów. Odpowiednio dobrane symbole, sprytnie przemycone w reklamie, podświadomie wzbudzają w odbiorcy pozytywne uczucia, jakie? - w zależności od tego, jaką konkretnie cechę aktualnie pragniemy zaprezentować, wybieramy odpowiedni symbol, który musimy nasycić barwą i dostosować jego wielkość. To jednak, nie wszystko. Kreując reklamę, staramy się uświadomić odbiorcy jego potrzeby, pokazać na czym polega fenomen posiadania danego przedmiotu, interesuje nas wzbudzanie w człowieku empatii i zaufania, a ponadto, tworzymy happeningi angażujące konsumenta w promocję. 

Internet - rewelacyjne miejsce na reklamę

Społeczeństwo się rozwija. Tracą już na znaczeniu gazetki reklamowe, ulotki informacyjne i inne gadżety. Społeczeństwo znaczną część czasu spędza w Internecie i to właśnie tu szuka się opinii o przedmiotach, które człowiek chciałby posiadać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego! Internet to zrzeszenie ludzi, w którym, znajdziesz opinię o wszystkim! Właśnie tu powinieneś zacząć swoją przygodę z reklamą. Zobaczą Cię wszyscy!

Gdzie zamieścić reklamę, by konsument się nią zainteresował? Jak stowrzyć dobrą reklamę?

Tajemnicą nie jest, że na ulicach aż roi się od wściekło kolorowych ulotek, na które jakoś nikt nie zwraca uwagi. Dlaczego? Rzecz w tym, że jaskrawe barwy kojarzą się z tandetą i plastikiem, a zalegające na sklepowych półkach gazetki, reklamują produkty, które praktycznie do niczego Ci się nie przydadzą. Producenci próbując zyskać klienta usilnie obniżają ceny i stygmatyzując ulotki jaskrawymi barwami, proszą się o chwilę uwagi. To nie jest dobra reklama. To desperacja. 

Dobra reklama, to ta, na którą konsument zwróci szczególną uwagę i to... bez jako takiego stygmatyzowania witryn! Wychodzimy z założenia, że do klienta trzeba wyjść z adekwatną do jego potrzeb i zainteresowań, ofertą. Musimy to jednak, zrobić w miarę szybko, tak, by nie uprzedziła Cię konkurencja. I tu właśnie rodzi się pytanie "Gdzie szukać klienta?", "Jak być pierwszym wśród wszystkich stron internetowych?" - I na to, mamy odpowiedź! Nasze specjalistyczne narzędzia, umożliwiają osiągnięcie konkretnych efektów, napędzających sprzedaż Twoich produktów.

  • pozycjonowanie stron internetowych - jeśli, po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej w wyszukiwarkę, Twoja strona wyświetla się jako pierwsza, to znaczy, że zbudowana jest tak, że algorytm wyszukiwarki traktuje ją jako nr. 1. To bardzo dobrze, bo to znaczy, że każdy, kto szuka produktu, taki jak Twój, w pierwszej kolejności wejdzie na Twoją stronę, a tym samym, prawdopodobieństwo sprzedaży wzrasta.
  • audyt seo - nim zaczniesz wyróżniać swoją stronę internetową, musisz wiedzieć, jak się za to zabrać. Skąd niby miałbyś wiedzieć, jaką frazę kluczową użytkownicy Google najczęściej wpisują, celem wyszukania interesującego ich produktu? No właśnie. Raport z audytu seo to sprawozdanie, które jasno wskazuje na słabe i mocne strony Twojej witryny, daje wskazówki odnośnie tego, jak można wypromować swoją stronę. Możliwe też staje się wykrycie wszytskich mankamentów Twojej strony, które sprawiają, że nie może się ona wpasować w idealne wyniki algorytmu. To bardzo ważne, pozycjoner strony może wówczas dokładać strań, celem osiągnięcia dobrego wyniku. 
  • Konsulting seo (można go zlecić https://www.seomanagment.com/oferta/konsulting-seo/ ) - aby osiągnąć, czołową pozycję w wyszukiwarce, być może powinieneś całkowicie przebudować strukturę strony? Czasami konieczne jest wykonanie profesjonalnych opisów. Aby, dowiedzieć się co nie działa, co obniża pozycję Twojej strony, powinieneś zasięgnąć opinii fachowca. Wiedz, że profesjonalne opisy produktów, bardzo pozytywnie wpływają na pozycję Twojej strony. Niewykluczone, że konieczna będzie całkowita modyfikacja Twojej strony. Będzie to jednak, pozytywna zmiana, nakłaniająca do postępu i do zwiększenia liczby Twoich klientów.
  • Kampanie AdWords (polecamy https://www.seomanagment.com/oferta/kampanie-reklamowe-adwords/ )- jedna z najskuteczniejszych form reklamy! O co chodzi w Adwords? To proste! Użytkownik interesujący się np. rybkami w akwarium, wpisuje w wyszukiwarkę hasło "najlepsze akwaria". Nawet, jeśli, nie zamierzał niczego kupować, w wynikach wyszukiwarki "niechcący" pojawia się reklama nowoczesnych akwariów. Mimo, iż klient trafił na stronę hobbystów, gdzie, ktoś zupełnie bezinteresownie opisuje swoje doświadczenia, powyżej tekstu pojawia się reklama pięknych akwariów. Sprytnie, prawda? Bardzo często, użytkownik nawet nie odróżnia reklamy od tekstu strony internetowej. Wygląda to więc, w taki sposób, jakby właśnie te reklamowane akwaria, były tymi najlepszymi w oczach autora strony. Reklamy typu AdWords wprowadzają też tzw. "linki sponsorowane", czyli przekierowanie na stronę reklamy. Kampanie AdWord pozyskują klientów, ponieważ właściwe przedmioty pokazują właściwym ludziom. Nie chodzi przecież o to, by zasypywać człowieka tonami zbędnych, niepotrzebnych przedmiotów, ale o to, by pokazać mu to, co naprawdę może go zainteresować. Cóż innego, sprawi fanowi rybek więcej radości, niż nowoczesne akwarium?! No właśnie. Tak działa AdWords.
  • Dobry projekt strony internetowej - nie da się ukryć, że strona internetowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Wykonana profesjonalnie, nowocześnie, ciekawie, zachęca użytkownika do zapoznania się z jej treścią. Teksty seo są jednym z najważniejszych elementów współczesnej reklamy. Proste teksty typu: "Musisz to mieć", "Kup teraz i nie bądź gorszy", stopniowo przechodzą do lamusa. Ludzie już nie reagują na nachalne teksty nakłaniające do kupna. Współcześnie liczy się profesjonalizm, dobra jakość, podejście do klienta. Rzecz w tym, by niczego nie narzucać i nie zachowywać się jak desperat, żerujący na niewiedzy i naiwności konsumentów. Towar musi uchodzić za porządny, przydatny, luksusowy... po prostu taki, którego nie trzeba nikomu na na siłę "wciskać". 
  • Reklama fejsbuk - znany portal społecznościowy jest nie tylko miejscem do pogawędek i ploteczek, ale i rewelacyjnym polem do popisu, jeśli, chcesz wypromować swoją firmę! Reklama fejsbuk robi wrażenie. Jeśli spodobasz się jednemu użytkownikowi, a ten, polubi bądź pozytywnie skomentuje, jego aktywność pojawi się na stronie głównej. Zobaczą to jego znajomi, którzy możliwe, że też skorzystają z oferty, albo idąc drogą znajomego, też polubią! W tym przypadku, Twój klient bierze aktywny udział w tworzeniu Twojej reklamy! I wcale dużo nie trzeba. Wystarczy zrobić elegancką reklamę, nie rażącą jaskrawymi barwami i wrzucić do kilku osób, które całkiem możliwe, że zechcą przetestować ten produkt. Jeśli, przedmiot, który reklamujesz, jest naprawdę ekskluzywny, wyjątkowy, oczywiste, że reklamę, polubią nie tylko ci, którzy kupili bądź zechcą kupić, ale i ci, którzy chcą uchodzić za nowoczesnych, modnych, stylowych, dbających o zdrowie i itp. Takie cechy u ludzi się chwali, a więc, ci skoro mają łatwą możliwość, dlaczegóż by mieli, na takich się nie wykreować? Nikt nie będzie przecież wiedział, że to ściema! I tu łańcuszek się zaczyna - polubi dwóch znajomych, a za nimi ruszy cały batalion! Skorzystają ci, którzy będą chcieli, a reszta będzie po prostu zachwalać!

Skuteczna reklama to połączenie elegencji, stylu, dobrej grafiki, profesjonalnego tekstu z nowoczesną psychologią. Nie może zbraknąć jednak, jeszcze jednego bardzo ważnego czynnika - klienta, który zwróci uwagę na Twój produkt i nie uzna tej reklamy za spam! To właśnie, nazywa się "sukces"!

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.