Wiadomości z Zabrza

Peter Schmeichel twarzą bukmachera STS

  • Dodano: 2019-12-01 08:45, aktualizacja: 2019-12-09 09:20

Nowych graczy bukmacherzy starają się przyciągnąć do siebie na różne sposoby. Jednym z nich są kampanie reklamowe z udziałem znanych osób związanych ze światem sportu. Zgodnie z tym trendem w listopadzie 2019 roku ambasadorem firmy STS został legendarny bramkarz Peter Schmeichel.

Peter Schmeichel – ambasador bukmachera STS

Nie od dziś wiadomo, że każdy produkt jest łatwiej sprzedać z pomocą znanej twarzy. Firmy z branży zakładów bukmacherskich już wiele lat temu to zauważyły, więc w ich reklamach dość często możemy oglądać gwiazdy ze świata sportu. Największy gracz na polskim rynku, STS, w listopadzie 2019 roku do współpracy namówił legendarnego bramkarza Manchesteru United i reprezentacji Danii w piłce nożnej - Petera Schmeichela.

Duńczyk z polskimi korzeniami

Peter Bolesław Schmeichel, bo tak brzmią jego pełne personalia, jest synem Polaka i Dunki. Do historii piłki nożnej przeszedł jako bramkarz reprezentacji Danii oraz Manchesteru United, chociaż w trakcie swojej długiej kariery bronił też barw takich klubów jak Brøndby IF, Sporting CP, Aston Villa czy Manchester City, Wraz z drużyną narodową w 1992 roku dość sensacyjnie sięgnął po mistrzostwo Europy, a z Czerwonymi Diabłami pięciokrotnie świętował mistrzostwo Anglii, a po razie triumf w Superpucharze Europy oraz Lidze Mistrzów.

– W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować ­– tłumaczy Mateusz Juroszek, prezes STS. – Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie Peter Schmeichel. Piłkarz – z polskimi korzeniami – jest doskonałym przykładem tego, że odważni wygrywają. Podjął wyzwanie i zdecydował się na wyjazd za granicę, który okazał się drogą do licznych sukcesów w świecie sportu. Jest to niezwykle bliskie naszej filozofii związanej z ekspansją zagraniczną STS.

Firma się rozwija

Peter Schmeichel jest jednym z dwóch rozpoznawalnych sportowców, którzy w ostatnim czasie związali się z bukmacherem STS. Kilka tygodni po nim na taki krok zdecydował się Martin Schmitt, czyli znakomity przed laty skoczek narciarski, znany polskim kibicom z bojów, jakie toczył z Adamem Małyszem.

– Nasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika – twierdzi Juroszek, a jego słowa przywołuje serwis Wirtualnemedia.pl.

Czas zmian

Listopad 2019 przyniósł firmie STS, liderowi na polskim rynku zakładów wzajemnych nie tylko dwóch nowych ambasadorów, ale również szereg zmian, które dotknęły przede wszystkim logotyp, stronę internetową, aplikację mobilną oraz punkty stacjonarne. ­– Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter – zachwala prezes STS.

Nad zmianami bukmacher współpracował z agencją Dragon Rouge. – Motywem przewodnim było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie – dodaje odpowiedzialny za część prac Arkadiusz Łoś.

Graj legalnie i odpowiedzialnie

STS posiada zezwolenie na prowadzenie swojej działalność w Polsce. Numer zezwolenia to PS4.6831.20.2017.KLE. Ważne jest, aby wybierać wyłącznie bukmacherów posiadających polską licencję, gdyż w przeciwnym razie osobie korzystającej z usług nielegalnego bukmachera grożą wysokie kary. Obstawiając nie traćmy kontroli nad grą – korzystanie z gier hazardowych może doprowadzić do uzależnienia.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zabrze.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również