Ruszył internetowy plebiscyt na wizerunki obiektów metropolii, które ozdobią limitowaną serię biletów komunikacji miejskiej. Wśród 41 obiektów biorących udział w głosowaniu internautów „Bileciki do kontroli” jest Łaźnia Łańcuszkowa Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu.
W internetowej akcji wybranych zostanie sześć obiektów. To one będą umieszczone na rewersie limitowanej edycji jednorazowych biletów komunikacji miejskiej, które pojawią się w sprzedaży latem br.
Głosowanie odbywa się na oficjalnym profilu Metropolii www.facebook.com/metropoliagzm i trwa od 16 marca. Jego pierwszy etap zakończy się 30 marca wyłonieniem 12 finałowych obiektów. Następnie ich wizerunki zostaną wkomponowane w szatę graficzną biletów jednorazowych i ponownie zostaną poddane pod ocenę głosujących.
W drugim etapie wybranych zostanie sześć zwycięskich propozycji, które zostaną wydrukowane na biletach jednorazowych komunikacji miejskiej. Powstanie w ten sposób limitowana edycja biletów, która w sprzedaży będzie dostępna latem.
Dodajmy, że w dystrybucji będą dostępne również regularne wersje biletów jednorazowych, które zachowują swoją ważność.
- W miastach i gminach Metropolii znajduje się wiele ciekawych i charakterystycznych obiektów – mówi Rafał Kurowski, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji Społecznej. – Stąd właśnie pomysł, aby ich wizerunek umieścić na rewersie limitowanej edycji biletów komunikacji miejskiej. Chcemy w ten sposób pokazywać piękno naszych gmin i miast – dodaje.
Więcej na: https://facebook.com/metropoliagzm/posts/976946502456629