Wiadomości z Zabrza

Informacja dla klientów Urzędu Miejskiego

  • Dodano: 2021-06-28 10:00

UM Zabrze przypomina, iż zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku  z wystąpieniem stanu epidemii, Urząd Miejski w Zabrzu przeszedł na tryb pracy zdalnej.

Ze względu na narzucone ograniczenia, ale z uwzględnieniem podstawowych potrzeb mieszkańców, Urząd pracuje w poniedziałki w godzinach 7.30-17.00, a od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30.

Przypomina, że w dalszym ciągu większość spraw można załatwić drogą telefoniczną, mailową lub elektroniczną. Ponadto Sala Obsługi Klienta, w której obsługiwane są sprawy prowadzone m.in. przez Wydział Spraw Obywatelskich, czy Wydział Komunikacji, funkcjonować będzie bez zmian, natomiast ograniczona zostanie liczba pracowników obsługujących okienka, wynikająca z obowiązujących przepisów.

Z trybu pracy zdalnej wyłączone zostały zadania Urzędu Stanu Cywilnego oraz zadania inwestycyjne, które jednak będą realizowane w ścisłym rygorze sanitarnym.

Ze względu na zaistniałą sytuację uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość przy załatwianiu spraw. Urząd Miejski w Zabrzu dołoży wszelkich starań, aby ograniczenia narzucone przez obowiązujące rozporządzenie w jak najmniejszy sposób przełożyło się na jakość i szybkość realizowanych usług.

Zobacz także

Komentarze (1)    dodaj komentarz »

  • Mieszkaniec

    Rozporządzenie z 19 marca - hmmmmmm - przecież mamy już prawie lipiec i nawet przychodnie działają normalnie.Robi się idiotów z mieszkańców - czy urzędy będą już odizolowane na stałe do końca świata?

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.